4. 4. 2020

Neville Longbottom a čarodějnice z Blacků

Další krátký fanouškovský film, který mě hodně zaujal, je o osudných momentech Longbottomových v době po zmizení lorda Voldemorta, kdy se Bellatrix a několik dalších smrtijedů rozhodlo nevzdat naději a mučit bystrozory, o nichž se domnívali, že ví, kam se poděl, dokud z nich nedostanou informace. Nikdo nemohl vědět, co se s Voldemortem doopravdy stalo, i když v této verzi Brumbál tušil, kam mohl zmizet, a spolu s Longbottomovými po něm pátral, ale ani nejistota smrtijedy nezastavila. Všichni víme, jak Longbottomovi dopadli a co to znamenalo pro Nevilla, ale teď se na to můžeme podívat.

Moc se mi nezdá znázornění Bellatrix. Ano, v té době už byla brutální čarodějnice, ale její šílený, zanedbaný vzhled včetně zničených zubů měl na svědomí spíš Azkaban a rozhodně začínala jako krásná čarodějka, to se moc nepovedlo. Jen její chování a vystupování vystihla.

Na druhou stranu se mi líbí, že tady přidali nějaký důvod jejich utrpení a nechali je skutečně mít informace, které navzdory mučení neprozradili. To z nich dělá ještě větší hrdiny. Také ten malý detail, že šťastné batole Neville projevoval velké magické nadání už tehdy, když se dokázal pořád přemisťovat, ale po ztrátě rodičů se u něj zaseklo, nebo že měl rád svou plyšovou žábu. A jako u většiny fanouškovských filmů se mi hodně líbí výběr herců. Věříte, že tohle mohl být Frank Longbottom, Brumbál v úplně jiné než klidně mentorské náladě, přísná Augusta. A Neville! Bože jak ti si dali záležet s Nevillem v závěru! Dávají si mnohdy záležet víc než oficiální filmová produkce. 

Akorát, mohli by si pamatovat, že existuje přemisťování? Připadá mi, že akorát Hermiona v sedmém díle měla tendenci dělat to nejrozumnější, a přemístit se, když hrozilo nejhorší.


1 komentář:

  1. Nějaký podobný film jsem zahlédla na ytb taky a docela se mi to líbilo. :)

    OdpovědětVymazat